محل تبلیغات شما

بازاریابی فردی Account-Based Marketing : بازاریابی از طریق فرد کلیدی

در یک سازمان

بازاریابی مقاله‌ای Article Marketing : نوشتن مقالات (آنلاین یا آفلاین)

برای تبلیغ بیزینس یک نفر

بازاریابی شرکت با شرکت B2B Marketing : بازاریابی یک شرکت در بین سایر

شرکت‌ها

بازاریابی شرکت با خریدار B2C Marketing : بازاریابی شرکت در بین

خریداران/ مصرف‌کنندگان که عمده فعالیت شرکت در این نوع میباشد

بازاریابی شرکت با شخص B2P Marketing: بازاریابی اشخاص برای یک شرکت در

شغل و زندگی خود

بازاریابی برند Brand Marketing : مرتبط با توسعه برند است که اغلب مربوط

به بازاریابی مستقیم می‌شود

بازاریابی مرکز تماس Call Center Marketing : بازاریابی تلفنی خارجی و

کنترل کردن تماس‌های مشتری‌های داخلی

 

*بازاریابی محوطه دانشجویان Campus Marketing* : بازاریابی توسط دانشجویان

و نمایندگان رسمی در دانشگاه

 

*بازاریابی کاتالوگ Catalog Marketing* : بازاریابی از طریق کاتالوگ های

چاپی و ارسال آن توسط ایمیل

بازاریابی انگیزشی Cause Marketing: همکاری با شرکت غیرانتفاعی در

بازاریابی برای رسیدن به سود دوجانبه

بازاریابی اشخاص مشهور Celebrity Marketing: استفاده از اشخاص مشهور

به‌عنوان سخنور برای جلب حمایت عمومی

بازاریابی کانال Channel Marketing: بازاریابی ترویجی از طریق

عمده‌فروش‌ها، توزیع‌کننده‌ها و نمایندگان فروش

بازاریابی تعاونی Cooperative Marketing: همکاری شرکت‌های در بازاریابی

به‌منظور توسعه کالا، خدمات یا برند

*بازاریابی مباحثه‌ای Conversational Marketing* : برقراری ارتباط فعال و

دوطرفه با مصرف‌کنندگان

          بازاریابی شرکت‌های بزرگ Corporate Marketing* : بازاریابی هدفمند شرکت

بسیار بزرگ برای جذب مصرف‌کننده و تحکیم برند در بازار مصرف به‌خصوص در

شرکت‌هایی که محصولات تولید آن تنوع فراوانی دارد.

بازاریابی متقاطع Cross-Marketing: همکاری در بازاریابی ، بسته‌بندی

محصولات ، همکاری در ارائه ترفیعات ، صدور مجوز نمایندگی و غیره

*بازاریابی دیجیتال Digital Marketing* : بازاریابی از طریق کانال‌های

دیجیتال به‌خصوص اینترنت

*بازاریابی مستقیم Direct Marketing* : بازاریابی مستقیم مخاطبان ، اغلب

بدون استفاده از تلویزیون ، رادیو و یا تبلیغات چاپی

*بازاریابی کارآفرینی Entrepreneurial Marketing* : بازاریابی در شرکت‌های

نوپا (استارتاپ)

*بازاریابی رویدادی Event Marketing* : به راه انداختن رویدادی مثل ،

کنفرانس‌ها ، سمینارها و فستیوال‌ها

 

*بازاریابی اعزامی Expeditionary Marketing* : رفتن به بازارهای جدید قبل

از رقبای دیگر

*بازاریابی مکان محور GeoMarketing* : هدف قرار دادن یک مکان برای

تاکتیک‌های بازاریابی مثل قیمت ، تبلیغات

بازاریابی جهانی Global Marketing: بازاریابی محصولات و شرکت‌ها در سطح

جهانی ، استراتژی‌ها و ساختارهای جهانی

بازاریابی سبز Green Marketing : ترویج محصولاتی که کاملا دوستدار

محیط ‌زیست هستند

*بازاریابی صنعتی Industrial marketing* : بازاریابی شرکت با شرکت B2B با

این تفاوت که مخصوص شرکت‌های عظیم تولیدی است

*بازاریابی درون مغازه‌ای In-Store Marketing* : ترویج در مکان خرده‌فروشی‌ها

*بازاریابی تعاملی Interactive Marketing* : ارتباط بین فروشنده‌ها و

مشتری‌ها که اغلب آنلاین اتفاق می‌افتد

*بازاریابی اینترنتی Internet Marketing* : مترادف با بازاریابی آنلاین و

بازاریابی تحت وب

*بازاریابی بین‌المللی International Marketing* : فروش فرامرزی، مثل

بازاریابی جهانی Global Marketing

*بازاریابی وفاداری Loyalty Marketing* : تمرکز بر رشد و حفظ مشتری‌ها

موجود، مثل برنامه‌های تشویقی

*بازاریابی از طریق موبایل Mobile Marketing* : بازاریابی از طریق

دستگاه‌های موبایل مثل گوشی‌های هوشمند

*بازاریابی چند سطحی Multi-Level Marketing* : بازاریابی از طریقبه‌کارگیری

دیگران ، یا هرکسی که بیشتر بتواند نیروی انسانی بکار گیرد، مثل طرح هرمی

*بازاریابی خارج از منزل Outdoor Marketing* : برای مثال : تبلیغات روی

ماشین ، بیلبوردها و بادکنک‌ها

بازاریابی کلیک بر روی پست Post-Click Marketing : تجربه مشتری بعد از

کلیک بر روی یک تبلیغ یا ایمیل

بازاریابی PPC Marketing : پرداخت با هر کلیک روی تبلیغات موتورهای

جستجو، تبلیغ شبکه‌ها و سایت‌های اجتماعی

بازاریابی مجاورتی Proximity Marketing : محلی نمودن بازاریابی، توزیع

تبلیغات مرتبط با یک مکان جغرافیایی خاص

بازاریابی رابطه / بازایابی ارتباطی Relationship Marketing: تاکید

برساخت روابط بلندمدت بین مشتری‌ها

بازاریابی خدماتی Services Marketing: بازاریابی برای فروختن خدمات

به‌جای محصولات است

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی Social Media Marketing: رابطه برقرار کردن

با مشتری‌ها از کانال رسانه‌های اجتماعی

بازاریابی تکنیکی Technical Marketing: بازاریابی تکنیکی برای مخاطبان

فنی و تخصصی.

بازاریابی تلفنی Telemarketing

*بازاریابی ویدئوییVideo Marketing: استفاده از قدرت ویدیوها در بازاریابی اینترنتی

البته بعضی از انواع  شیوه هایی که نام برده شد به صورت مستقیم توسط شرکت توسعه بازار مارلیک

انجام نمیگردد بلکه با توجه به روابط گسترده ای که شرکت با ارگان ها ،بنگاه های اقتصادی و شرکت های

مختلف دارد و همکاری با آنها میتواند برای پیشبرد اهداف شما مشتری عزیز در موضوع بازار یابی و فروش انواع بازاریابی را به کار بگیرد.

شرکت بازاریابی توسعه بازار مارلیک چه کاری انجام می دهد؟

انواع خدماتی که در شرکت توسعه بازار مارلیک ارائه میشود

چرا شرکت توسعه بازار مارلیک ؟

بازاریابی ,marketing ,marketing* ,شرکت ,، ,یک ,marketing بازاریابی ,marketing* بازاریابی ,بازاریابی از ,شرکت با ,از طریق ,توسعه بازار مارلیک ,شرکت توسعه بازار

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ترنم ذهن خلیج فارس